Jsme B2B agentura, která z jednoho místa pomocí našich vlastních zdrojů zkoumá 39 zemí. Naše hlavní zodpovědnost je k našim klientům a lidem, kteří zde pracují. Jsme hrdi, že naše studie velkým rozdílem překonávají to, co je v oboru obvyklé.
Tvorba dotazníků bývá častým kamenem úrazu výzkumů. Pokud je dotazník sestaven špatně, získaná data vedou ke špatným či nepřesným výsledkům. Díky našim postupům Vám v Brand Brothers toto riziko nehrozí.
Často se nám proto stává, že zákazníci jsou nadšeni z našich návrhů či úprav dotazníků a přímo se na ně těší. Díky úzké spolupráci v tvorbě dotazníku s našimi klienty jsme schopni snížit také samotné náklady na výzkum. V jednom z námi realizovaných výzkumů pro společnost IBM jsme díky důkladné přípravě dotazníku byli schopni klientovi doporučit novou otázku, díky které se náklady na výzkum snížily v řádu desetitisíců.
Správně sestavený dotazník je předpokladem k preciznímu a spolehlivému sběru dat.