Skrytý potenciál v jiných divizích
Získat zcela nového zákazníka je náročný a nákladný proces. Proto ke zvýšení obratu lze využít zákazníků, které již máte. Často se totiž setkáváme s tím, že klientům uniká velký potenciál prodeje svých produktů i ostatním divizím svých zákazníků, a to díky neznalosti organizační struktury či správných decision makerů.
Z našich výzkumů plyne, že na průmyslových trzích Vaší firma může přijít o 15 až 30 % veškerého objemu zakázek na trhu, a to z pouhé neznalosti organizační struktury Vašeho klienta.
Naše agentura dokáže detailně zmapovat další divize Vašich zákazníků, do kterých v současné době nedodáváte, tak abychom zjistili, jak velký potenciál Vám uniká. Zjistíme Vám kontaktní údaje na decision makery, stávající dodavatele a důvody, proč dodavatelem není zrovna Vaše firma.
Tuto metodu s velkým úspěchem kombinujeme s výzkumy spokojenosti stávajících zákazníků a výzkumy ztracených zákazníků.
Skrytý potenciál u sesterských společností
Stále oblíbenější je u našich zákazníků hledání obchodního potenciálu v jiných zemích.
Dokážeme pro Vás na základě dodané databáze Vašich zákazníků v jednotlivých zemích identifikovat potenciální klienty, kteří mají pobočky / sesterské podniky v dalších zemích a při tom tam již nejsou Vašimi zákazníky.
Pomocí kvalifikovaného telemarketingu zjistíme, zda v dalších zemích Váš produkt také nakupují, kontaktní údaje na decision makera. S ním provedeme rozhovor, zeptáme se na to, v jakých objemech odebírají, od koho a proč. Následně představíme Vaši firmu, vysvětlíme, že je dodavatelem v jiných zemích a pokusíme se domluvit oslovení Vašim obchodníkem.