S výzkumy spokojenosti a loajality máme rozsáhle zkušenosti. Tyto výzkumy lze považovat za jedny z nejcitlivějších. Musí proto u nich být dosažena co nejvyšší míra profesionality, aby výzkum v důsledku neměl negativní učinek. Mezi agenturami výzkumu trhu v Česke republice máme jedno z největších zaměření na výzkumy spokojenosti a loajality. V rámci těchto výzkumů diky naší precizní metodice dosahujeme velmi vysoké response rate (nad 90 %).
Díky výzkumu spokojenosti získáte jasné informace o názorech svých zákazníků či odběratelů, do detailu budete znát s čím jsou spokojeni a kde naopak vidí rezervy. Na základě těchto a dalších podstatných informací budete moci nadále udržovat a zvyšovat vysokou spokojenost svých klientů. Spokojenost a loajalita klientů je důležitým předpokladem k udržení vysokých obratů, vysokého podílu na trhu a s případným budoucím rozšířením kapacit také k získání nových významných klientů.