Profesionálně provedený mystery shopping (fiktivní nákup) Vaší společnosti odhalí zcela reálné informace, které jinými postupy není možné vyzkoumat.
Mystery shopping lze realizovat jak u Vašich zaměstnanců, tak u konkurence. Ať již zvolíte kteroukoliv variantu fiktivního nákupu, získáte přesné informace, které podniku jinak nebudou známé ani „po dvaceti letech na trhu“.
Mystery shopping namísto nejisté představy o tom, jak působí Vaše společnost na zákazníky, přináší tvrdé, aktuální a vysoce zajímavé informace prezentované v přehledných souvislostech. Dozvíte se, jaký je první dojem při kontaktu s Vaší společností, jak se cítí Váš zákazník, když objednává, reklamuje nebo má jen neobvyklý požadavek. Zjistíte úroveň a nejčastější chyby všech Vašich útvarů, které jsou v kontaktu se zákazníky.
Jaké problémy mohou provázet průměrný mystery shopping?
Mystery shopping obvykle přináší zásadní informace o chování Vašich „first line“ zaměstnanců. Nespolehlivý nebo nedostatečně podrobný mystery shopping může vést k neporozumění uvnitř firmy. Špatně hodnocení zaměstnanci či střediska se přirozeně vůči závěrům vymezují a snaží se prokázat, že jim bylo ukřivděno.
Jak řešíme mystery shopping v Brand Brothers?
V Brand Brothers si uvědomujeme, že mystery shopping je vysoce citlivý výzkum. Mnohdy na základě našich výzkumů byli lidé povýšeni, personál obměněn či změněna firemní strategie.
Výsledky námi provedeného mystery shoppingu jsou velmi konkrétní. Jednotlivé situace, silné stránky i pochybení jsou podrobně popsány tak, aby zaměstnanec i manažer rozuměl, co se přesně stalo. Součástí zpracování každé návštěvy je i část týkající se toho, co a proč změnit.
V oblasti mystery shoppingu máme rozsáhlé zkušenosti. Jen málokterá konkurenční agentura může prezentovat obdobné výsledky.
Díky mnohaleté zkušenosti s výzkumy a mystery shoppingy si uvědomujeme, že vyvozovat jakékoliv závěry lze pouze ze spolehlivých dat. Vytvořili jsme proto úspěšnou kontrolu našich pracovníků a tazatelů, abychom si byli jisti, že klientovi odevzdáváme skutečně kvalitní a spolehlivé údaje. Proto již při samotném výběru mystery shopperů klademe velký důraz na schopnosti, spolehlivost a věrohodnost kandidáta. Zakázku vždy vede zkušený specialista, který si poradí v řadě situací, které by jiným lidem připadali jako téměř neřešitelné.
Agentura Brand Brothers je mezi svými klienty pověstná schopností řešit nadstandardně obtížné zakázky a situace. Klienti si také pochvalují náš velmi konkrétní způsob zpracování studií.