Bez trpělivosti a pečlivosti si neumíme představit dobrý výzkum.
Bez zkušeností a kreativity skvělý dotazník či studii.
Bez porozumění klientovi dobré služby.
Naše zásady nejsou pouze plakátem na naší zdi. Budujeme podle nich naši firmu, sloužíme a pomáháme našim klientům. Zde je sedm našich hlavních principů:
Bez trpělivosti a pečlivosti si neumíme představit dobrý výzkum.
Bez zkušeností a kreativity skvělý dotazník či studii.
Bez porozumění klientovi dobré služby.
Jak zajímavá studie musí být, aby si ji půjčovali kolegové z jiné divize pro inspiraci?
Jak má být zpracován graf, aby si jej obchodní oddělení vyvěsilo na stěnu?
Jak napínavé musejí být závěry, aby si je ředitel vzal na víkend na čtení?
Tyto otázky si nepřetržitě klademe. A stále hledáme inovativní zlepšení.
Uvědomujeme si, jak je to prosté: Pokud klientům nebudeme přinášet business, nebudeme jej mít ani my.
Jsme hrdí na naše zaměstnance. Na všechny. Dosahují skvělých výsledků i tam, kde konkurence selhává.
V Brand Brothers neuslyšíte: „Podíváme se, kdo je za to zodpovědný a zavoláme Vám.“ Správná organizace agentury, projektů a procesů je základem úspěchu.
Neusilujeme o první zakázku. Nenabídneme Vám, co není možné. Vždy dodržujeme termíny a dosahujeme vysoké kvality. Děláme vše proto, abyste s námi dlouhodobě spolupracovali.
Je pro nás důležité vytvářet hodnoty, za kterými se budeme moct spokojeně ohlednout večer i za 10 let.
Přístup k práci a spolupráci lze těžko zachytit na webových stránkách. Mluvme, potkejme se, představte nám své cíle a problémy. Hledejme společně možnosti, jak prokazatelně zlepšit Váš business. Jen tak lze opravdu zjistit, jaké je to spolupracovat s Brand Brothers.