Jsme B2B agentura, která z jednoho místa pomocí našich vlastních zdrojů zkoumá 39 zemí. Naše hlavní zodpovědnost je k našim klientům a lidem, kteří zde pracují. Jsme hrdi, že naše studie velkým rozdílem překonávají to, co je v oboru obvyklé.
Rok 1996 byl prvním rokem významného komerčního rozšíření internetu v ČR (v tomto roce například vznikl Seznam.cz). Náš první výzkum byl proto zaměřen právě sem – stal se prvním výzkumem uživatelů internetu v ČR vůbec. Byl realizován na 421 respondentech. Jen tak pro zajímavost 66 % uživatelů mělo vysokoškolské vzdělání, nejvíce respondentů se připojovalo pomocí PC s procesorem 486.
Výzkum měl okamžitý úspěch a tuto volně prodejnou studii si zakoupilo 38 internetových providerů včetně Českého Telecomu. Jedním z hlavních závěrů studie bylo, že uživatelé nechtějí platit více za internet v závislosti na době strávené na internetu. A Český Telecom se v zápětí po zakoupení studie zaměřil na paušální cenové tarify, které se na trhu setkaly s velkým úspěchem. Je to vzdálená doba, ale těší nás, že naše práce od počátku příznivě ovlivňuje svět kolem nás a pomáhá našim klientům.